2025-02-26

„Study in Lithuania“ atnaujina logotipą: naujuoju identitetu siekiama dar labiau stiprinti Lietuvos aukštojo mokslo įvaizdį tarptautinėje rinkoje

„Study in Lithuania prekės ženklas, kurį valdo Švietimo mainų paramos fondas, atsinaujina. Lietuvos aukštojo mokslo sistema turi didžiulį potencialą pritraukti daugiau tarptautinių studentų. Siūlydama aukštos kokybės švietimą už prieinamą kainą, modernią infrastruktūrą ir stiprias STEM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos) programas, Lietuva tampa vis konkurencingesnė globalioje švietimo rinkoje. Siekiant sustiprinti Lietuvos, kaip inovatyvios studijų krypties, įvaizdį bei padidinti šalies žinomumą tarptautinėje erdvėje, „Study in Lithuania“ pristato atnaujintą logotipą ir vizualinę tapatybę.

 

Kodėl keičiamas logotipas?

Globali aukštojo mokslo rinka sparčiai kinta – tradicinės studijų kryptys, tokios kaip JAV, Jungtinė Karalystė ir Australija, susiduria su naujais iššūkiais, įskaitant studijų apribojimus bei gyvenamojo būsto trūkumą. Tuo tarpu alternatyvios kryptys, įskaitant Lietuvą, sulaukia vis didesnio dėmesio. Nors Lietuva dar nėra tarp populiariausių studijų krypčių pasaulyje, jos tarptautinis žinomumas auga.

Atnaujintas „Study in Lithuania“ logotipas ir vizualinė tapatybė – tai strateginis žingsnis formuojant vieningą, aiškų ir patrauklų Lietuvos aukštojo mokslo įvaizdį. Pagrindinis tikslas – didinti šalies matomumą tarptautinėje erdvėje, stiprinti Lietuvos, kaip atviros, pažangios ir inovatyvios studijų šalies reputaciją bei parodyti Lietuvą kaip išmintingą pasirinkimą tarptautiniams studentams.

 

Naujojo logotipo simbolika

Atnaujintas „Study in Lithuania“ logotipas pabrėžia ryšį su Lietuvos nacionaliniu prekės ženklu „Lithuania Co-Create“, stiprindamas šalies, kaip inovacijų ir bendradarbiavimo erdvės, įvaizdį. Vizualinę tapatybę sustiprina tamsiai žalia spalva, kuri simbolizuoja stabilumą, augimą ir pažangą bei yra papildoma šūkiu – „Co-Create Your Future, Study in Lithuania“.

 

Kokį poveikį kurs „Study in Lithuania“ veikla?

Lietuva siekia per artimiausius penkerius metus tapti pripažinta kaip modernių, inovatyvių ir tarptautiniams studentams patrauklių studijų šalis. Siekiant šio tikslo, „Study in Lithuania“ ne tik atnaujina vizualinę tapatybę, bet ir stiprina savo komunikaciją tarptautinėse rinkose.

Atnaujintas prekės ženklas ir strategija taps kertiniu įrankiu, galėsiančiu prisidėti prie nacionalinių prioritetų įgyvendinimo, formuojant pažangios ir tarptautinei bendruomenei atviros valstybės įvaizdį. Tai galimybė dar labiau pabrėžti Lietuvos aukštojo mokslo pranašumus – kokybiškas, rinkos poreikius atitinkančias studijas už konkurencingą kainą bei stiprinti Lietuvos, kaip inovatyvios studijų šalies, reputaciją, akcentuojant pažangą STEM srityje ir glaudų ryšį su darbo rinka.