Informuojame, kad Švietimo mainų paramos fondas naudoja elektroninę dokumentų valdymo sistemą, todėl sutartis su tiekėjais, dotacijų gavėjais pasirašinėja kvalifikuotais elektroniniais parašais.
Sutartys, pasirašytos kvalifikuotu elektroniniu parašu, yra privalomai priimamos tik ADOC formatu (ADOC yra dokumento formatas, kurį priima Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus įstaigos).
Jeigu Jūs neturite elektroninės dokumentų valdymo sistemos, kuria galėtumėte suformuoti pasirašomą dokumentą ADOC formatu, tuomet pasirašyti ir tikrinti tokio tipo dokumentus nemokamai bei gauti išsamesnius paaiškinimus galite Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos interneto tinklapyje arba kitose viešuose ir komercinio pobūdžio prieigose tokiose, kaip Signa Web, ISIGN ir daugelyje kitų (Fondas nėra susijęs ir neskatina konkrečių priemonių naudojimo).
Kvalifikuotu elektroniniu parašu rekomenduojame pasirašyti kriptografine USB laikmena arba lustine asmens tapatybės kortele. Išsamesnę informaciją apie šiuos įrankius rasite Ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklapyje. Elektroninio parašo kūrimą, tikrinimą, galiojimą, parašo naudotojų teises ir atsakomybę reglamentuoja Lietuvos Respublikos elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų įstatymas ir kiti norminiai teisės aktai.
Jeigu dar nesate naudojęsi elektroniniu parašu, rekomenduojame:
Kilus klausimams kreipkitės į Švietimo mainų paramos fondo administratorę Indrę Sereičikaitę tel: (8 5) 261 0592 arba rašykite el. paštas [email protected].